DIY: authentieke pasta borden


Het is de maand van Italiƫ als we supermarktmagazine Allerhande mogen geloven. Een prachtig land vol met lekker eten zoals olijven, pizza en niet te vergeten pasta. Voor deze heerlijke pasta ben ik al een tijdje op zoek naar mooie pasta borden. Ik was het zoeken beu, vandaar dat ik besloot ze zelf te maken.

Hier een lijst met de spullen die ik heb gebruikt voor deze DIY:
  • -       porselein verf (xenos, prijs onbekend)
  • -       2 diepe borden (action, 0.89 per stuk) let op: koop borden die in de oven mogen.
  • -       kwastenset (action, 0,99)




Stappen:
1.     Leg alle materialen klaar zodat je aan de slag kunt.
2.     Maak een schets van hoe je wil dat je borden er uit komen te zien.
3.     Zet eerst de basis lijnen uit. Zo kun je goed zien of ze aan beide kanten gelijk zijn.
4.     Vul vervolgens de verdere details in.
5.     Herhaal stap 3 en 4 bij het andere bord.
6.     Zet ze in de oven voor 15 minuten op 150 graden.
7.     Laat 24 uur drogen zodat ze vaatwasser bestendig zijn.

Ik hoop dat jullie inspiratie uit deze DIY halen. En als je hem zelf maakt zou ik het leuk vinden als je even een foto maakt en hem op instagram zet met #eigen_handig.

Liefs,
Eigenhandig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...