Decoreren kun je leren – 2



Een nieuwe week, een nieuw artikel. Deze keer is het tijd voor de tweede ‘decoreren kun je leren’. Een maandelijkse reeks die ik heb opgezet om te zorgen dat jullie een aantal simpele stylingtrucs onder de knie krijgen.

Vandaag ga ik het hebben over driehoeken. Vrijwel iedere stylist doet het onbewust, driehoeken en piramides bouwen. Het maken van visuele driehoeken is een bekende styling techniek, en was daarom een van de eerste dingen die ik tijdens mijn opleiding leerde. Driehoeken zijn aangenaam voor het oog omdat ze evenwicht creëren. Let maar eens op als je voorbij de etalage van de ici paris loopt. De producten zullen altijd in een driehoek/piramide gepresenteerd staan.
Het is niet dat iedere stylist constant denkt “ik moet driehoeken maken”. Ze zetten de accessoires/producten weg tot zij vinden dat goed voelt en dat is vrijwel altijd in de vorm van een driehoek.
Hieronder heb ik een aantal voorbeelden verzameld zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.



Bron afbeeldingen: Pinterest



Veel plezier met driehoeken bouwen. 
Liefs, Eigenhandig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...