Eigenhandig in een nieuw jasje

Ondertussen bestaat Eigenhandig al bijna een jaar (wat gaat de tijd snel). Omdat ik na dit jaar weer een stapje verder wil heb ik besloten mijn blog te verhuizen naar Wordpress. Ik heb hier al eerder een website mee gemaakt en vind dit ontzettend fijn werken. Met name omdat de mogelijkheden qua ontwerp/design groter zijn. Hieronder zie je screenshot van de nieuwe site. Ik ben er zelf erg blij mee, ik hoop jullie ook.









































Bloglovin:
Voor mijn volgers via Bloglovin, dit laat ik automatisch overzetten dus je hoeft zelf niets te doen.

Facebook:
Hier zal ik gewoon via de nieuwe url berichten plaatsen.

Je vindt de nieuwe site onder de naam http://eigenhandig1.wordpress.com. Ik zit nog in dubio of ik een domeinnaam ga aanschaffen, maar dat is voor later.

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...