Eigenhandig in het DDW bloggerscafe


He allemaal, degene die Eigenhandig op Facebook volgen hebben waarschijnlijk al gelezen dat ik samen met een aantal andere bloggers ben geselecteerd voor het DDW bloggerscafe.

Voor degene die het niet hebben gelezen. Ik ben geselecteerd! Anki van Zilverblauw (dankjewel) stelde een team van ervaren en minder ervaren bloggers samen om op donderdagmiddag 23 oktober te gaan livebloggen. Ik en de andere bloggers zullen aanwezig zijn van 13:00 tot 16:00. Schroom dus niet om even gedag te zeggen en een bakje koffie te drinken want het cafe is open voor iedereen. Je vindt het bloggerscafe aan de Nieuwe Emmasingel 44 (coffeelovers). Het is ongeveer 5 minuutjes lopen vanaf het centraal station.
ProgrammaIG






Iedereen die naar de DDW gaat wil ik heel veel plezier wensen en misschien zie ik je donderdag.
Beeld via Coffeelovers
Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...