Inspiratie: Behomm een interieur uitwissel website


Op verschillende blogs en in woonmagazines vliegen de 'even binnen kijken bij' artikelen je om de oren. Super interessant natuurlijk, want je kunt heel veel inspiratie halen uit hoe een ander dingen op lost. Dat was ook wat de bedenkers van de website behomm.com dachten. Een website waar designers en kunstenaars hun interieurs met jou en elkaar delen.
Toen ik dit zag was ik gelijk super enthousiast. Ik kon daarom ook niet wachten het met jullie te delen en heb er gelijk deze blogpost aan geweid. De volledige link van de website is www.behomm.com . Ik hoop dat jullie er heel veel inspiratie uit halen, ik doe dat in ieder geval zeker wel!


Ps. Behomm werkt op basis van een 30 dagen trial waarvoor je je moet inloggen. Denk dus goed na wanneer je je account aanmaakt.


Op welke websites vinden jullie vaak inspiratie?
Liefs, Eigenhandig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...